22. marts 2009

Lindholm Høje Museum

For nylig var jeg inde og (gen)se Lindholm Høje Museum. Det var nogle år siden jeg sidst havde været der, så jeg var især spændt på at se den nye udstilling, som er placeret under jorden. Jeg var ret imponeret over den anderledes måde at opstille genstandene på - især de store opbavaringskrukker fra jernalderhusets kældergrube var rigtigt flot sat op! Jeg kunne også gode lide brugen af lys, lyde, billedshows m.m. Det var meget stemningsskabende. Da det var tilladt at tage billeder på museet, gjorde jeg flittigt brug af kameraet. Se nedenstående foto-historie for at få et indblik i nogle af oplevelserne, - men bemærk at jeg helt klart vil anbefale dig at tage omkring museet i et par timer en dag, hvis du kommer i nærheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar